JHbloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

fredag 16 november 2012

Stockholm,Stockholm bäst i världen..

Jävla låt som måsta gå på radion,fått den på hjärnan nu juu! För övrigt går jag runt och lallar på Smarket och letar efter majs! Ikväll ska jag bara vara hemma och chilla och imorgon blir det hammarland! Hihi,najs det kommer bli! Jo jag har ju inte bloggat på ett tag pga lathet "Im lazy and I know it" ;) nå,har väl inte hänt så mycket egentligen,har varit sjuk vart i skolan varit i stan och lallat osv.. Igår var kg på Twilight med brudarna Emelie,Fanny,Sanna och janina vilket var riktigt trevligt och filmen var awesome! <3 Nååå,Just ja idag i skolan så hade vi hygienkompetens prov vilket gick helt ok,hoppas jag får godkänt för palla skriva om det.. Sen fick jag allergichock.. Jävla nötter! Nåja,nu hem och lata mig puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar