JHbloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

söndag 27 januari 2013

Funderingar och tankar!

Godmorgon!
Jag blev och tänka på om det är möjligt och om jag vill/ska byta portal UTAN att radera hela skiten och ska måsta göra en ny blogg. Är lite sugen på nattstad faktiskt men har försökt hundra gånger och det vill inte funka så kanske någon som har nattstad som kam hjälpa mig, eller som kan det där? Nåja, just nu väntar jag på att pappa ska bli klar sen blir det iväg på engelska, mitt favoritämne! Woho! Har så mycket jag vill berätta som hänt se senaste dagarna, men känns endå som om det inte är något viktigt att ta upp, men Emilia har varit här hela helgen och det enda vi gjort är att typ legat i min säng och tittat på film! ganska mysigt de med! Och så är jag på allmänt bra humör för att en riktig snygging kommer hit på sportlovet! Dock har jag ju inte pratat med pappa om de än, men det ska nog gå bra! Hehe! Känner att jag missbrukar alla utropstecken också. Men dagens outfit iallafall, så hörs vi senare mina sötnosar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar